Zwrot pieniędzy

Co zrobić jeśli automat nie wydał produktu?

Jeśli nasz automat nie wydał Państwu produktu mimo że przyjął płatność prosimy poinformuj nas o tym niezwłocznie. Przygotuj się proszę do rozmowy gdyż będziemy potrzebować informacji które pomogą nam w rozpoczęciu procedury zwrotu twoich pieniędzy.

  1. Ustal:
  • Adres obiektu i piętro w którym stoi automat;
  • Nazwę produktu i numer wyboru dokonany w momencie nieudanego zakupu;
  • Dokładną godzinę zakupu gdyż jest ona niezbędna do weryfikacji poprawności zgłoszenia;
  • Rodzaj płatności (karta/gotówka/żeton/inne);
  • Przygotuj swoje dane kontaktowe.

 

+ 48 513 111 885

 

Zwrot twoich pieniędzy zależy od miejsca w którym ustawiony jest nasz automat oraz od twoich decyzji.

  1. Procedura zwrotu:
  • Gotówką w miejscu ustawienia automatu poprzez przekazanie utraconej kwoty za pośrednictwem recepcji budynku w którym ustawiony jest automat;
  • Przelew na wskazany numer konta. Informacje o numerze konta prześlij nam sms uprzednio uzgadniając taką ewentualność z operatorem w kontakcie telefonicznym;
  • Bezpośrednio w czasie wizyty pracownika w budynku w którym ustawiony jest automat.

Sytuacje w których mamy wątpliwości co do zasadności zwrotu.

W każdym urządzeniu instalowanym przez firmę QBEK zainstalowany jest rejestrator poprawności wydania towaru i przyjęcia płatności. W oparciu o zapis z tego rejestratora będziemy analizować sytuację indywidualnie. Zbadamy okoliczności wystąpienia awarii i sprawdzimy stan ilościowy w komorze sprzedażowej urządzenia w zestawieniu z kwotą wpływów ze sprzedaży.

Facebook Twitter Google+ Pinterest
×

Log in

×

Get Hooked Up

Sign up for email to get the latest style info,
offers & more

Check out our Privacy Policy & Terms of use
You can unsubscribe from email list at any time