Zwrot pieniędzy
Co zrobić jeśli automat nie wydał produktu?
Jeśli nasz automat nie wydał Państwu produktu mimo że przyjął płatność prosimy poinformuj nas o tym niezwłocznie. Przygotuj się proszę do rozmowy gdyż będziemy potrzebować informacji które pomogą nam w rozpoczęciu procedury zwrotu twoich pieniędzy.
- Ustal:
- Adres obiektu i piętro w którym stoi automat;
- Nazwę produktu i numer wyboru dokonany w momencie nieudanego zakupu;
- Dokładną godzinę zakupu gdyż jest ona niezbędna do weryfikacji poprawności zgłoszenia;
- Rodzaj płatności (karta/gotówka/żeton/inne);
- Przygotuj swoje dane kontaktowe.
+ 48 513 111 885
Zwrot twoich pieniędzy zależy od miejsca w którym ustawiony jest nasz automat oraz od twoich decyzji.
- Procedura zwrotu:
- Gotówką w miejscu ustawienia automatu poprzez przekazanie utraconej kwoty za pośrednictwem recepcji budynku w którym ustawiony jest automat;
- Przelew na wskazany numer konta. Informacje o numerze konta prześlij nam sms uprzednio uzgadniając taką ewentualność z operatorem w kontakcie telefonicznym;
- Bezpośrednio w czasie wizyty pracownika w budynku w którym ustawiony jest automat.
Sytuacje w których mamy wątpliwości co do zasadności zwrotu.
W każdym urządzeniu instalowanym przez firmę QBEK zainstalowany jest rejestrator poprawności wydania towaru i przyjęcia płatności. W oparciu o zapis z tego rejestratora będziemy analizować sytuację indywidualnie. Zbadamy okoliczności wystąpienia awarii i sprawdzimy stan ilościowy w komorze sprzedażowej urządzenia w zestawieniu z kwotą wpływów ze sprzedaży.